დამრიგებელი: მარინე გრიგოლია
|
#
|
გაკვეთილის თემა
|
სტანდარტი
|
თარიღი
|
საათების რაოდენობა
|
გვერდი
|
რესურსი
|
1
|
რიცხვები
1-დან 100-მდე
|
1.1,2,3,5 4.5 5.1,3
|
15.09
|
1სთ
|
8 - 9
|
წიგნი
|
2
|
რიცხვების
დალაგება და შედარება
|
|
16.09
|
1სთ
|
10 - 11
|
რვეული
|
3
|
შეკრება
და გამოკლება
|
|
17.09
|
1სთ
|
12 - 13
|
დაფა
|
4
|
ჩვენი
ფული
|
|
18.09
|
1სთ
|
14 - 15
|
ცარცი
|
5
|
გაორმაგება
|
|
19.09
|
1სთ
|
16
|
მარკერი
|
6
|
განახევრება
|
|
22.09
|
1სთ
|
17
|
სახაზავი
|
7
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
|
23.09
|
1სთ
|
18-19
|
ფანქარი
|
8
|
განვალოგოთ
საგნები
|
|
24.09
|
1სთ
|
20
|
ფიგურები
|
9
|
დაკვირდით
კანონზომიერებას
|
|
25.09
|
1სთ
|
21
|
|
10
|
ცხრილი
და პიქტოგრამა
|
|
26.09
|
1სთ
|
22-23
|
|
11
|
თამაშები
და სავარჯიშოები ტესტი
|
|
29.09
|
1სთ
|
24-25
|
|
12
|
რიცხვები1-დან
1000-მდე ასი,ორასი,სამასი
|
1.1 1.3 1.5 4.5 5.1 5.3
|
30.09
|
1სთ
|
26-27
|
|
13
|
დავწეროთ
და წავიკითხოთ რიცხვები
|
|
1.10
2.10 |
2სთ
|
28-29
|
|
14
|
შევკრიბოთ
და გამოვაკლოთ ასეულები
|
|
3.10
|
1სთ
|
30-31
|
|
15
|
ასეულები,ათეულები,
ერთეულები.
|
1.1 1.2 1.3 1.4 1.5
|
6.10
|
1სთ
|
32-33
|
|
16
|
საკონტროლო
წერა#1
|
|
7.10
|
1სთ
|
|
|
17
|
სამნიშნა
რიცხვები
|
|
8.10
|
1სთ
|
34-35
|
|
18
|
ფული და
საყიდლები
|
|
8.10
|
1სთ
|
36-37
|
|
19
|
რამდენი
ათეულია რიცხვში
|
1.1 1.2 1.3 1.5 4.1 5.1 5.2
|
9.10
|
2სთ
|
38-39
|
|
20
|
შევადაროთ
სამნიშნა რიცხვები
|
|
13.10
|
2სთ
|
40-41
|
|
21
|
15.10
|
|
||||
22
|
სამნიშნა
რიცხვის უახლოესი ათეული
|
1.1 1.3 1.4 4.5 5.1
|
16.10
|
2სთ
|
42-43
|
|
23
|
17.10
|
|
||||
24
|
რას მოგვითხრობს უძ. ხელნაწერები
ტესტი 2
|
|
20.10
|
1სთ
|
|
|
25
|
გეომეტ.ფიგ.აღვნიშნოთ
წვეროები, ასოები
|
1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 5.1 5.2 8.3 9.1
|
21.10
|
2სთ
|
48-51
|
|
26
|
22.10
|
|
||||
27
|
დავხაზოთ
ფიგურები
|
|
23.24. 10
|
2სთ
|
52-53
|
|
28
|
შევადგინოთ
ფიგურები
|
1.11.31.5 4.1 4.5 5.1 5.2 5.3 9.2 9.3
|
27. 28. 29.10
|
3სთ
|
54-57
|
|
29
|
საკონტროლო
წერა#2
|
|
31.1
|
1სთ
|
|
|
30
|
დავყოთ
ფიგურა ნაწილებად
|
|
3. 4. 11
|
2სთ
|
58-59
|
|
31
|
თამაში ტესტი
|
|
5.11
|
1სთ
|
60-63
|
|
32
|
შეკრება
და გამოკლება ფრჩხილებში
|
8.3 9.3
|
6.11
|
1სთ
|
64
|
|
33
|
მოქმედებათა შესრულების
|
|
7.11
|
1სთ
|
65
|
|
34
|
თანმიმდევრობა
|
|
||||
35
|
გამოვთვალოთ
ზეპირი ხერხით
|
2.1 2.2 2.3 2.4 5.1 5.2 9.1 9.2
|
10.11
|
1სთ
|
66
|
|
36
|
გამოვთვალოთ
ადვილი ხეხრხით
|
|
11.11
|
2სთ
|
67-68
|
|
37
|
12.11
|
|
||||
38
|
შეავსეთ
მრგვალ რიცხვებამდე
|
|
13.11
|
1სთ
|
69
|
|
39
|
დავშალოთ
რიცხვები
|
|
14. 11
|
1სთ
|
70
|
|
40
|
გამოვიყენოთ
რიცხვითი ღერძი
|
2.1 2.2 2.3 2.4 4.2
|
17.18. 11
|
2სთ
|
71-72
|
|
41
|
შევარჩიოთ
გამოთვლის ხერხი
|
|
10.11
|
1სთ
|
73
|
|
42
|
შევკრიბოთ
დიდი რიცხვები
|
2.1 2.2 2.3 4.4
|
20.11
|
1სთ
|
74-75
|
|
43
|
შევკრიბოთ ქვეშმიწერით
|
|
21.11
|
2სთ
|
76-77
|
|
44
|
21.11
|
|
||||
45
|
საკონტროლო
წერა#3
|
|
25.11
|
1სთ
|
|
|
46
|
გამოვაკლოთ
ქვეშმიწერით
|
5.3
|
26. 27. 28.11
|
3სთ
|
78-81
|
|
47
|
ტესტი
|
|
1.12
|
1სთ
|
|
|
48
|
სიგრძე
და მანძილი გავ. საგნების სიგრძე
|
2.1 2.2 2.3 10.1
|
2.12
|
1სთ
|
84-85
|
|
49
|
სანტიმეტრი
|
|
3.4. 12
|
2სთ
|
86-87
|
|
50
|
დეციმეტრი
|
2.1 2.2 2.3 4.2 8.3 10.1
|
5.8.12
|
2სთ
|
88-89
|
|
51
|
მეტრი
|
|
9.10.12
|
2სთ
|
90-91
|
|
52
|
მონაკვეთის
სიგრძე
|
2.4 4.4 8.3 9.1 9.2 9.3 10.1
|
11.12
|
1სთ
|
92
|
|
53
|
მონაკვეთის
სიგრძე
|
2. 4 4.4 8.3 9.1 9.2 9.3 10.1 10.3
|
12.12
|
1სთ
|
92
|
|
54
|
ფიგურის
გვერდის სიგრძე
|
|
15.12
|
1სთ
|
93
|
|
55
|
მანძილი
საგნებს შორის
|
2.1 2.2 2.3 2.4 4.2 4.4
|
16. 17. 12
|
2სთ
|
94-95
|
|
56
|
მოიფიქრე
მოისაზრე
|
|
18.12
|
1სთ
|
96-97
|
|
57
|
ტესტი
|
|
||||
58
|
საკონტროლო
წერა#4
|
|
19.12
|
1სთ
|
|
|
59
|
მათემატიკა
და ჩვენ
|
|
22.12
|
2სთ
|
98-101
|
|
60
|
რა დროა
საათზე?
|
23.12
|
|
|||
61
|
კალენდარი
|
|
24.12
|
1სთ
|
102-103
|
|
62
|
გავზომოთ დრო
|
2.4 10.1 10.2 10.3
|
25.12
|
1სთ
|
104
|
|
63
|
გავზომოთ
საგნების სიგრძე
|
2.2 2.4 6.1 10.1 10.3 12.1
|
26.12
|
1სთ
|
105
|
|
64
|
მოიფიქრე
მოისაზრე ტესტი
|
|
29.12
|
1სთ
|
106-107
|
|
65
|
მოვაწ.
წარ. მონაც. დავაჯგუფოთ მონაც.
|
|
15.16.01
|
2სთ
|
108-109
|
|
66
|
დავალაგოთ
მონაცემები
|
6.2 10.2
|
20.21.01
|
2სთ
|
110-111
|
|
67
|
ცხრილი
|
2.1 2.3 2.4 13.1 13.2 13.3
|
22.23.01
|
2სთ
|
112-113
|
|
68
|
პიქტოგრამა
|
|
26.27.01
|
2სთ
|
114-115
|
|
69
|
რა ვისწავლეთ
|
2.2 2.4 6.1 6.3 12.2
|
28.29.01
|
2სთ
|
116-117
|
|
70
|
მოიფიქრე
მოისაზრე
|
|
30.01
|
1სთ
|
118-119
|
|
71
|
ტესტი
|
|
2.02
|
|
|
|
72
|
საკონტროლო
წერა#5
|
|
3.02
|
|
|
|
73
|
გამრავლება
ახალი მოქმედება
|
3.1 3.2 6.1 12.1
|
4.02
|
1სთ
|
120-121
|
|
74
|
რა არის
გამრავლება?
|
|
5.02
|
1სთ
|
122-123
|
|
75
|
გამრავლების
თვისება
|
|
6.9.02
|
2სთ
|
124-125
|
|
76
|
თანამამრავლი.ნამრავლი
|
3.1 3.2 3.3 3.4
|
10.11.02
|
2სთ
|
126-127
|
|
77
|
6.1 12.2
|
|
||||
78
|
ერთზე
გამრავლება
|
6.2 6.3 13.1 13.3
|
12.02
|
1სთ
|
128
|
|
79
|
ნულზე
გამრავლება
|
|
13.02
|
1სთ
|
129
|
|
112
|
ra viciT ricxviTi
gamosaxulebis Sesaxeb
|
|
27.03
|
1სთ
|
172-173
|
|
113
|
შევადაროთ
რიცხვითი გამოსახულებები
|
|
30.03
|
1სთ
|
174-175
|
|
114
|
რიც.გამოსახ.ტოლი
მნიშვნელობით
|
7.2 7.3
|
31.03
|
1სთ
|
176
|
|
115
|
საკონტროლო
წერა#7
|
|
1.04
|
1სთ
|
|
|
116
|
უცნობი
შესაკრები
|
|
2.04
|
1სთ
|
177
|
|
117
|
უცნობი
საკლები და მაკლები
|
7.2 7.3
|
3.04
|
1სთ
|
178-179
|
|
118
|
უცნობი
თანამამრავლი
|
|
6.04.
|
1სთ
|
180
|
|
119
|
უცნობი
გამყოფი
|
|
||||
120
|
უცნობი
გასაყოფი
|
4.3 7.1
7.2 7.3 8.1 8.2
|
7.04
|
1სთ
|
181
|
|
121
|
რა
ვისწავლეთ?
|
7.2 7.3
11.1 11.2 11.3
|
8.04
|
1სთ
|
182-183
|
|
122
|
მოიფიქრე
და მოისაზრე ტესტი
|
|
15.04
|
1სთ
|
184-185
|
|
123
|
შევაგრ.და განვმარტოთ მონაცემები. ტექ.გააზ.სწავლა
|
|
16.04
|
1სთ
|
186-187
|
|
124
|
დავსვათ
კითხვები
|
4.3
13.2
|
17. 20.04
|
2სთ
|
188-189
|
|
125
|
შევაგროვოთ
მონაცემები
|
7.1
12.3
|
21. 22.04
|
2სთ
|
190-191
|
|
126
|
დავახასიათოთ
მონაც. ერთობლიობა
|
7.1
12.3
|
23.24.04
|
2სთ
|
192-193
|
|
127
|
პიქტოგრამა
|
11.1
11.2 11.3 12.3 13.2
|
27.28.04
|
2სთ
|
194-195
|
|
128
|
რა
ვისწავლეთ?
|
1.1 1.2
1.3 1.4 1.5
|
29.30.04
|
2სთ
|
196-197
|
|
129
|
მოიფიქრე
მოისაზრე ტესტი
|
|
1.05
|
1სთ
|
198-199
|
|
130
|
საკონტროლო
წერა#8
|
|
4.05
|
1სთ
|
|
|
131
|
1000-ზე დიდი რიცხვი
|
|
5.05
|
1სთ
|
200-201
|
|
132
|
ერთი ათასი,ორი ათასი
|
|
||||
133
|
ჩავწეროთ
და წავიკითხოთ რიცხვები
|
2.1 2.2
2.3 2.4 3.1 3.2 3.3 3.4
|
6.7.05
|
2სთ
|
202-203
|
|
134
|
ათასეულები.ასეულები
|
|
8.05
|
1სთ
|
204
|
|
135
|
ათეულ. ერთეულები
|
|
||||
136
|
რიცხვის
უახლოესი ათეულები
|
2.1 2.2
2.3 2.4 3.4 .11.2 11.3
|
11.05
|
1სთ
|
205
|
|
137
|
შევადაროთ
რიცხვები
|
|
13.14.05
|
2სთ
|
206-207
|
|
138
|
შევკრიბოთ
რიცხვები
|
|
15.05
|
1სთ
|
208
|
|
139
|
გამოვაკლოთ
რიცხვები
|
2.1 2.2
2.3 2.4 12.3 13.2
|
18.19.05
|
2სთ
|
209
|
|
140
|
რა
ვისწავლეთ?
|
11.1
11.2 11.3 12.3 13.2
|
20.21.05
|
2სთ
|
210-211
|
|
141
|
მოიფიქრე
მოისაზრე
|
|
25.27.05
|
2სთ
|
212-213
|
|
142
|
რა ვისწავლეთ,რა ვიცით.
|
|
28.29.05
|
2სთ
|
214-215
|
|
143
|
რიცხვები და მოქმედებები
|
|
||||
144
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
|
1.2.06
|
2სთ
|
216-217
|
|
145
|
პიქტოგრამა
და ცხრილი
|
|
3.4.06
|
2სთ
|
218-219
|
|
146
|
შემაჯამებელი ტესტირება
|
|
5.06
|
1სთ
|
|
|
147
|
საკონტროლო
წერა#10
|
|
8.06
|
1სთ
|
|
|
148
|
გამეორება
|
|
9-12.06
|
4სთ
|
|
|
No comments:
Post a Comment