ბუნება II-ბ კლასი
ჯერ კიდევ ვერ
|
ნაწილობრივ
|
კარგად, მაგრამ
არასრულყოფილად
|
წარმატებით
|
|
აღწერს მცენარეთა და ცხოველთა ძირითად
ნაწილებს.
|
||||
განიხილავს
ზრდას , როგორც ცოცხალის
თვისებას.
|
||||
აღწერს ადვილად დაკვირვებად
მოძრაობებს.
|
||||
ახასიათებს
სეზონურ მოვლენებს.
|
||||
ნაცნობ გარემოში ორიენტირებს.
|
||||
აღწერს და ახასიათებს
ამინდის კომპონენტებს.
|
||||
გამოხატავს
საკუთარ დამოკიდებულებას გარემოსადმი.
|
მათემატიკა II-ბ კლასი
ჯერ კიდევ ვერ
|
ნაწილობრივ
|
კარგად მაგრამ
არასრულყოფილად
|
წარმატებით
|
|
კითხულობს
ერთნიშნა
და ორნიშნა რიცხვებს.
|
||||
ასახელებს
რიცხვების წინა და მომდევნო
რიცხვებს
|
||||
ასრულებს
შეკრება -გამოკლების მოქმედებებს.
|
||||
ახდენს რიცხვების განახევრება-
გაორმაგებას.
|
||||
ახდენს რიცხვების
შედარებას
100-ის ფარგლებში.
|
||||
ხსნის მარტივ
მათემატიკურ
ამოცანებს.
|
||||
აღწერს გეომეტრიულ
ფიგურებს
|
||||
ორიენტირებს
გარემოში
და აღწერს ობიექტთა
ურთიერთგანლაგებებს
|
||||
ადარებს და ადგენს
ფიგურათა
ზომებს.
|
||||
აწესრიგებს
თვისობ-
რივ მონაცემებს
|
ქართული ენა II-ბ კლასი
ჯერ კიდევ ვერ
|
ნაწილობრივ
|
კარგად მაგრამ
არასრულყოფილად
|
წარმატებით
|
|
გამოხატავს
თავის დამოკიდებულებას
მხატვრული
ტექსტის მიმართ
|
||||
დამოუკიდებლად
კითხულობს
სხვადასხვა თემაზე შექმნილ
ტექსტს.
|
||||
იყენებს აქტიური ლექსიკისა და ძირითად ენობრივ
ფორმებს მეტყველებაში
|
||||
შეუძლია წერილობითი
კოდის გაშიფვრა
|
||||
შეუძლია ინფორმაციის
მოძიება
|
||||
იყენებს კითხვის მარტივ
სტრატეგიებს
|
||||
შეუძლია მცირე ტექსტის
დამოუკიდებლად
შედგენა
|
No comments:
Post a Comment