#
|
გაკვეთილის
თემა:
|
სტანდარტი
|
რიცხვი
|
საათების რაოდენობა
|
გვერდი
|
რესურსი
|
1
|
სხეული და მისი
ნაწილები.
|
2.1
2.7
|
17.09.
|
1-სთ
|
გვ.8-9
|
სახელმძღვანელო,
|
2
|
გავუფრთხილდეთ სხეულის
ნაწილებს.
|
2.1 2.7
|
19.09.
|
1-სთ
|
გვ.10-11
|
რვეული,
|
3
|
თუ გინდა, რომ
ჯანმრთელი იყო......
|
2.2 2.7
|
24.09.
|
1-სთ
|
გვ.12-13
|
საწერკალამი,
|
4
|
ჩვენ ვიზრდებით და
ვიცვლებით.
|
2.2 2.7
|
26.09.
|
1-სთ
|
გვ.14-15
|
ფანქარი,
|
5-6
|
ჩვენ გვიყვარს
ვარჯიში.
|
2.7
|
1.10.
|
1-სთ
|
გვ.16-17
|
სურათები,
|
7
|
ცოცხალი და
არაცოცხალი.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.7
2.8
|
3.10.
|
1-სთ
|
გვ.18-19
|
საშლელი,
|
8
|
ცხოველებიც იზრდებიან.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.7 2.8
|
8.10.
|
1-სთ
|
გვ.20-21
|
დაფა,
|
9
|
შინაური ცხოველები-
ძუძუმწოვრები.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.7
2.8
|
10.10.
|
1-სთ
|
გვ.22-23
|
ცარცი,
|
10
|
ტყის ნადირი.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.7
|
15.10.
|
1-სთ
|
გვ.24-25
|
მარკერი,
|
11
|
ეს ნაკვალევი
რისია?
|
2.1
2.2 2.3 2.4
2.7 2.8
|
17.10.
|
1-სთ
|
გვ.26-27
|
ფ/ფანქრები,
|
12
|
ფრინველები.
|
2.1 2.2
2.3
|
22.10.
|
1-სთ
|
გვ.28-29
|
ბუკი.
|
13-14
|
მხოხავი ცხოველები.
|
2.1 2.2
2.3 2.8
|
24.10. 29.10.
|
2-სთ
|
გვ.30-31
|
|
15
|
მცენარეები და მათი
ნაწილები.
|
2.1 2.2
2.4 2.9
|
31.10.
|
1-სთ
|
გვ.32-33
|
|
16-17
|
რას გვიამბობს
მზესუმზირას თესლი.
|
2.1 2.2
2.4 2.9
|
5.11. 7.11.
|
2-სთ
|
გვ.34-35
|
|
18-19
|
ჩემი ხე.
|
2.1 2.2
2.4 2.9
|
14.11. 19.11.
|
2-სთ
|
გვ.36-37
|
|
20
|
ტყე შეუნახე
შვილებსა....
|
2.1 2.2
2.4 2.9
|
21.11.
|
1-სთ
|
გვ.38-39
|
|
21-25
|
საკვები მცენარეები.
|
2.1 2.2
2.4 2.9
|
26.11.- 10.12.
|
5-სთ
|
გვ.40-41
|
|
26-28
|
თვეები და სეზონები.
|
2.4 2.6
|
12.12. 17.12 19.12
|
3-სთ
|
გვ.42-43
|
|
29
|
ამინდი და წელიწადის
დროები.
|
2.4 2.6
|
24.12.
|
1-სთ
|
გვ.44-45
|
|
30
|
წელიწადის დროები-
სითბო და სიცივე.
|
2.4 2.6
|
21.01
|
1-სთ
|
გვ.46-47
|
|
31-32
|
როგორ ჩნდება
წვიმა.
|
2.3 2.6
2.9
|
23.01 28.01
|
2-სთ
|
გვ.48-49
|
|
33-34
|
რისთვის გვჭირდება
ჰაერი?
|
2.3
|
30.01
4.02
|
2-სთ
|
გვ.50-51
|
|
35
|
როგორ მოძრაობს
ჰაერი?
|
2.3
|
6.02
|
1-სთ
|
გვ.52-53
|
|
36-37
|
მოძრაობა.
|
2.3
|
11.02
13.02
|
2-სთ
|
გვ.54-55
|
|
38-39
|
რატომ მოძრაობენ
საგნები.
|
2.3
|
18.02
20.02
|
2-სთ
|
გვ.56-57
|
|
40-42
|
სკოლის გზაზე.
|
2.5 2.8
2.9
|
25.02
4.03
|
3-სთ
|
გვ.58-59
|
|
43-44
|
როგორ ცვლის
ადამიანი გარემოს.
|
2.7 2.8
2.9
|
11.03
13.03
|
2-სთ
|
გვ.60-61
|
|
45-46
|
ნაგავი ჩვენ
ირგვლივ.
|
2.7 2.8
2.9
|
18.03
20.03
|
2-სთ
|
გვ.62-63
|
|
47
|
გარემოს დანაგვიანება.
|
2.7 2.8
2.9
|
25.03
|
1-სთ
|
გვ.64-65
|
|
48
|
უსაფრთხოების
სადარაჯოზე.
|
2.7 2.8
2.9
|
27.03
|
1-სთ
|
გვ.66-67
|
|
49-51
|
ჩვენ და წამლები.
|
2.7 2.8
2.9
|
1.04
8.04
|
3-სთ
|
გვ.68-69
|
|
52
|
ვუკლკანები.
|
2.6 2.2.8
|
10.04
|
1-სთ
|
გვ.70-71
|
|
53-54
|
სად ცხოვრობენ
ადამიანები?
|
2.8 2.9
|
15.04
24.04
|
2-სთ
|
გვ.72-73
|
|
55
|
უსაფრთხო დასვენება
ბუნებაში.
|
2.8 2.9
|
29.04
6.05
|
3-სთ
|
გვ.74-75
|
|
56-57
|
გავუფრთხილდეთ
ბუნებას.
|
2.8 2.9
|
8.05
15.05
|
3-სთ
|
გვ.76-77
|
|
58
|
საქართველო ჩემი
სამშობლოა!
|
2.9
|
20.05
29.05
|
4-სთ
|
გვ.78-79
|
|
59
|
გამეორება
|
3.06
12.06
|
4სთ
|
ქართული ენა
II-ბ კლასი I-II-სემესტრი.2013-14ს/წ
მასწავლებელი: მარინე
გრიგოლია
#
|
გაკვეთილის
თემა:
|
სტანდარტი
|
რიცხვი
|
საათების რაო.
|
გვერდი
|
რესურსი
|
|||||
1-2
|
„მოვიარე საქართველო“
ნ. კილასონია
სიტყ. რაოდ. წინადადებაში
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.7
2.8 2.11 2.12
|
16-17.09
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.5
გვ.
|
სახელმძღვანელო
|
|||||
3-4
|
„ბრძენი კუ“
(აღმოსავ. ზღაპ)
თხრობითი წინადადება.
|
2.2 2.4
2.8 2.11
|
18-19. 09
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.6-7
გვ.
|
რვეული,
|
|||||
5-6
|
„ყველაზე ძვირფასი
ნაყოფი“(ბულგარული
ზღ) სიტყვათა რიგი წინ.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.10 2.12
|
20-23. 09
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.8-9
გვ.
|
საწერკალამი,
|
|||||
7-8
|
„ნამდვილი ადამიანი“
(თარგ. რუსულიდან)
სიტყვა,წინ.სამეტყ.
ეტიკეტი.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.6
2.8 2.10
|
24-25.09
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.10-11
გვ.
|
ცარცი,
მარკერი,
|
|||||
9-10
|
მ. ლებანიძის „რატომ
გვიყვარს შემოდგომა“
(სიტ. ანტონ.წინ. კონსტ.)
|
2.2 2.3
2.4 2.5 2.7
2.10 2.11
|
26-27.09
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.14-15
|
სურათები,
|
|||||
11-12
|
ვ. კახაძის „გაიხარეს“
თხრო. წინად. წერილი
ახ.
|
2.1 2.2
2.4 2.5 2.7
2.8 2.11
|
30-1. 10
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.16-17
გვ.
|
ბუკი,
|
|||||
13-14
|
რ. ინანიშვილის „კრეჭანა“
კით. წინ. სასვ. ნიშ.თხრ.
და კითხ. წინადადება.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.8
2.11 2.12
|
2-3. 10
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.18-19
გვ.
|
||||||
15
|
კლ. ლიტერატურა
|
4. 10
|
1-სთ
|
||||||||
16-17
|
ქ. ჭილაშვილის
,,გაბერილი კუ“
კითხვითი წინადადება
|
7-8. 10
|
2- სთ
1-სთ
|
გვ. 20. 21
|
|||||||
18-19
|
მ.
ბოლქვაძის ,,ნერგი”
თხრ. და კით. წინადადება
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.10 2.11
2.12
|
9-10. 10
|
2 სთ
|
გ. 22- 23
|
||||||
20
|
კლ. ლიტ
|
11. 10
|
|||||||||
21-22
|
ი. გოგებეშვილის ,,ტყეში“
|
2.2 2.3
2.6 2. 10
|
15-16. 10
|
2 -სთ
|
გვ. 24-25
|
||||||
23-24
|
მ.შილდელის „ციყვი
და
კოდალა“
ბრძ. წინ.სამ.ეტ. ფორმაში.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.8
2.10 2.12
|
17- 21. 10
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.26-27
გვ.
|
||||||
25
|
კლ. ლიტ
|
18. 10
|
1სთ.
|
||||||||
26
|
ე. ბართაიას „ ტყე და წყარო შველის“ომონიმები წინ. ტექსტ. კონსტრუირება.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.8
2.10 2.12
2.2 2.3
2.4 2.5 2.8
2.10
2.12
|
22- 23. 10
|
2-სთ
1სთ
|
გვ. 28- 29
|
||||||
27-28-29
|
„პატიოსანი ტყის
მჭრელი“(თურქ. ზღაპ.)
ძახილის წინადადება.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.9 2.10
2.11
|
24- 28-29. 10
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.30-31
გვ.
|
||||||
30
|
მუხრან მაჭავარიანის
„აცივდა“
ძახილის წინადადება.
|
2.1 2.2
2.4 2.8 2.10
2.11
|
30. 10
|
1-სთ
1-სთ
|
გვ.34-35
გვ.
|
||||||
31-32
|
ბონდო მუმლაძის „ჭაღარა
წვიმა“
წინად. სიტყ. ბგერა.
|
2.2 2.3
2.4 2.5 2.6
2.8 2.10 2.12
|
31- 4. 11
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.36-37
გვ.
|
||||||
33
|
კლ. ლიტ.
|
1.
11
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
34-35
|
ირინე ტალიაშვილის
„ბუშტის
კაცუნა“
სიტყვის სემანტიკა,
ასო, ბგერა.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.10 2.11
|
5-6. 11
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.38-39
გვ.
|
||||||
36-37
|
ჭაბუა ამირეჯიბის
„თაფლის წვეთი“
ასო დაბგერა ხმოვ და
თან.
|
2.1 2.2
2.4 2.6 2.8
2.11 2.12
|
7- 11.10
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.40-41
გვ.
|
||||||
კლ. ლიტ
|
8. 11
|
1 სთ
|
|||||||||
38-39
|
აკაკი გელოვანის „ციყვის
სტუმრები“ ასო, ბგერა
ხმოვ. თანხმ. ხმა ბაძ.სიტ.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.10 2.12
|
12-13. 11
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.42-43
გვ.
|
||||||
40-41
|
„საახალწლო ნატვრა“
მ.მაჭავარიანის„გილოცავ!“
|
14- 18. 11
|
2-სთ
|
გვ.44-47
|
|||||||
კლ. ლიტ
|
15. 11
|
1 სთ
|
|||||||||
42-43
|
ქ. ჭილაშვილის „კიდევ
დადგება არდადეგები“!
წინა. სიტყვა. მარცვალი.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.8
2.10 2.12
|
19-20. 11
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.49-49
გვ.
|
||||||
44-45
|
ნ. ბეზარაშვილის „პაპა
და ყალიონი“
საკ. ტექს. შეთხზვა
სინონ.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.9 2.11
|
21-25. 11
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.50-51
გვ.
|
||||||
46
|
კლ. ლიტ.
|
22.10
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
47-48
|
ვაჟა-ფშაველას „ზამთარი“
მარცვალი,სიტ. დამარცვლა.
|
2.4 2.6
2.8 2.10 2.12
|
26-27. 11
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.52-53
გვ.
|
||||||
49-50-51
|
ჭ. ამირეჯიბის
„დროის ფასი“
ეტიკეტური დიალოგი.
|
2.1 2.2
2.3 2.4 2.6
2.8 2.10
|
28-2-3.12
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.54-55
გვ.
|
||||||
კლ. ლიტ
|
29.12
|
1 სთ
|
|||||||||
52-53
|
სულხან-საბა ორბელიანის
„უტკბესი და უმწარესი.“
სიტ. სემანტიკა. დამარცვ.
|
2.2 2.4
2.8 2.11
|
4-5-9. 12
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.56-57
გვ.
|
||||||
კლ. ლიტ.
|
13. 12
|
1სთ
|
|||||||||
54-55
|
ედ. ყიფიანის „სტუმრად“
სიტყვა საგნის
აღმნიშვნელი.
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.10
2.11
|
16-17-18. 12
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.58-59
გვ.
|
||||||
კლ. ლიტ
|
20. 12
|
1.სთ
|
|||||||||
56-57
|
„სიძუნწე“ (იაპონური
ზღაპარი)
სიტ.სულ და უსულ.საგ.აღ
|
2.1 2.2
2.4 2.5 2.7
2.8 2.9 2.11
|
19-23-24. 12
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.60-61
გვ.
|
||||||
58-59
|
ნ.აღნიაშვილის „ასე
მოუხდებათ“
მარც. სიტყ. წინად.ტექ.კო.
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.12
|
20-21-22.01
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.64-65
გვ
|
||||||
60-61
|
ც. ქიტიაშვილის „ბიჭობა
განა ღონეა“! ვინ და
რა ჯგუფის სახელები.
|
2.2 2.4
2.6 2.7 2.8
2.10 2.11
|
23-27. 01
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.66-67
გვ
|
||||||
კლ. ლიტ
|
24. 01
|
1 სთ
|
|||||||||
62-63
|
ქ.ჭილაშვილის „ჩურჩხელა“საგ.აღმნ.სიტ.
კითხ:ვინ? რა?
|
2.2 2.4
2.7 2.8 2.10
2.12
|
28-29-30. 01
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.68-69
გვ.
|
||||||
კლ. ლიტ.
|
31. 01
|
1 სთ
|
|||||||||
64-65
|
შ.ასანიშვილის „ლამაზი
დედა“სიტ.სემანტიკა-
საგნის სახელი.
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.9
2.10 2.11
|
3-4. 02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.70-71
გვ.
|
||||||
66-67
|
ა. აბულაშვილი
„საჩუქარი“
|
5-6. 02
|
2-სთ
|
გვ.72-73
|
|||||||
კლ. ლიტ
|
7. 02
|
1 სთ
|
|||||||||
68-69
|
დ. ვადაჭკორიას
„ძუძგია“საგ.აღმნიშ.
სიტყ.
კითხ. ვინ? რა?
|
2.2 2.4
2.5 2.6 2.8
2.10 2.12
|
10- 11. 02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.74-75
გვ.
|
||||||
70-71
|
ი.მალაციძე „ დეიდა
კოკრიკო“სულ. საგ.
სახე.
სიტ. დაყ. გად.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.10 2.12
|
12-13. 02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.76-77
გვ.
|
||||||
72
|
კლ. ლიტ.
|
14.02
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
73-74
|
ა. აბულაშვილის „აი
ია“
საგ. სახ. სიტ. დამ.
და
გად.ომონიმები.
|
2.2 2.4
2.8 2.9 2.11
|
17-18. 02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.80-81
გვ.
|
||||||
75-76
|
ვლ.ასლამაზაშვილის
„გაზაფხული მოვიდა!“
საგ. მოქ. აღმნ. სიტყვა.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.7
2.8 2.11
|
19-20. 02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.82-83
გვ.
|
||||||
77
|
კლ. ლიტ
|
21. 02
|
1 სთ
|
||||||||
78-79
|
ნ. დუმბაძის
„გაზაფხული“
საგ. მოქ. აღმნ. სიტყვა.
|
2.2 2.4
2.8 2.10 2.12
|
24-25.02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.84-85
გვ.
|
||||||
80-81
|
შ. ასანიშვილის „ჩიტები
გამებუტნენ“ მოქ. აღმნ.
სიტ. რას შვრება?
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.10
2.11
|
26-27. 02
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.86-88
გვ.
|
||||||
82
|
კლ. ლიტ
|
28. 02
|
|||||||||
83-84
|
„ჩიტბატონა“ (ფრანგული
ზღაპარი) საგ. მოქმ.
აღმნ. სიტყვა.
|
2.2 2.4
2.6 2.7 2.8
2.10 2.11 2.12
|
4-5. 03
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.90-91
გვ.
|
||||||
85-86
|
„ფუტკარი და მტრედი“(ი.
გოგებაშვილის მიხ.)
საგ.მოქ. აღმნ.სიტყვა.
|
2.2 2.4
2.6 2.7 2.8
2.11 2.12
|
6-10. 03
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.92-93
გვ.
|
||||||
87
|
კლ. ლიტ.
|
7. 03
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
88-89
|
ო. იოსელიანის „ირმები
და ტურა“ საგ. სახ.მოქ.
აღმნ. სიტყვა.
|
2.1 2.2
2.4 2.5 2.8
2.9 2.11
|
11-12. 03
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.94-95
გვ.
|
||||||
90-91
|
ი. გოგებაშვილის
„კეთილი ამხანაგები“
სიტ. სემანტ. ანტ.
ომონ.
|
2.4 2.6
2.10 2.11
|
13-17. 03
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.96-98
გვ.
|
||||||
92
|
კლ. ლიტ
|
14. 03
|
1სთ
|
||||||||
93-94
|
„ფარშავანგი“ (ი. გოგება-
შვილის მიხ.)
სიტ. სემანტ. ანტ.
სინონ.
|
2.2 2.4
2.7 2.8 2.10
2.11
|
18-19. 03
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.100-101
გვ.
|
||||||
95
|
ნ.ბეზარაშვილის „ერთი
მუჭა ბზე“ მოქ. აღმნიშ.
სიტყვა.
|
2.4 2.6
2.8 2.10 2.12
|
20- 24. 03
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.102-103
გვ.
|
||||||
96-97
|
ვ.ასლამაზაშვილის
„მზე
ყველას ეყოფა“
სიტყვის
სემანტიკა.
|
2.2 2.3
2.4 2.7 2.8
2.11 2.12
|
25-26-27.03
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.104-105
გვ.
|
||||||
98
|
კლ. ლიტ
|
28.03
|
1სთ
|
||||||||
99-100
|
მ. ბოლქვაძის „გოგრა“
სიტ. სემანტ. -საგნის
თვის. გამომხა. სიტ.
|
2.2 2.4
2.7 2.8 2.10
2.11 2.12
|
31-1. 04
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.106-107
გვ.
|
||||||
100
|
ედ. ყიფიანის
„ძილისგუდა“ სიტ. სემან.
სიტ. საგ. თვის. აღმნ.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.8
2.10 2.11 2.12
|
2-3-7. 04
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.108-109
|
||||||
101
|
კლ .ლიტ
|
4. 04
|
1 სთ
|
||||||||
102-103
104
|
„როგორ ვუმკურნალოთ
სიზარმაცეს“(ზღაპარი)
ზეც. სახ. სინო. ანტო.
|
7-8-10. 04
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.110-111
გვ
|
|||||||
105
|
კლ. ლიტ.
|
11 .04
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
106
|
„მუქთა ლუკმა“
(ბელორუსიული ზღაპ.)
მარტ. აღწერითი ტექს.
აგ.
|
2.2 2.3
2.4 2.5 2.6
2.8 2.9 2.12
|
14-15-16. 04
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.112-113
გვ.
|
||||||
107-108-109
|
ნ. დუმბაძის „ქურდის
ქურდი“
სიტ. სემან. დაკვ.
|
2.2 2.4
2.8 2.10 2.11
|
23-24.04
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.114
გვ.
|
||||||
111-111
|
კლ. ლიტ.
|
25. 04
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
112
|
მ. ივანიშვილის „სამი
ბიჭი.“ სიტ. სემ. დაკ.
(ვინ
ჯგ. საგ. თვი.გამ.
სიტ) სინ.
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.10
2.11
|
28-29..04
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.116-117
გვ.
|
||||||
113-114
|
მ .ასანიშვილის
„შემთხვევა“ მარტ.
საკო. ტექსტ. სიტ. სემ. ვინ? რა? როგორ?
|
2.1 2.2
2.4 2.6 2.8
2.9 2.11
|
30-1. 05
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.118-119
გვ.
|
||||||
115
|
კლ. ლიტ
|
2.
05
|
|||||||||
116-117
|
„ვინ აირჩია ძაღლმა“
(ქართ. ხალ. ზღაპ.)
ტექ. კონს. მარ. მიზ.
ტექ. შედგ. სიტ. სემ.
|
2.2 2.4
2.5 2.8 2.9
2.11 2.12
|
5-6. 05
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.120-121
გვ.
|
||||||
118
|
„დათვი, მელა და მგელი“
(ქარ. ხალ. ზღაპ.)
ტექ. კონ. სინონიმები.
|
2.2 2.3
2.4 2.6 2.8
2
|
7-8. 05
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.122-123
გვ.
|
||||||
119-120
|
„მელია და მამალი“
(ხალხური)
წინ. მოდ. მიხ. სიტ.
სემან.
|
2.4 2.8
2.11 2.12
|
13-14-15. 05
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.124-125
გვ.
|
||||||
კლ. ლიტ
|
16. 05
|
1 სთ
|
|||||||||
121-122
|
ე. ახვლედიანის
„თეთრი ყვავილი და
თეთრი პეპელა“
დიალ. სიტ. შერ. კონტ.
მიხ. ფრაზეოლოგიზმები
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.11
|
19-20. 05
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.126-127
გვ.
|
||||||
123-124
|
ა. წერეთლის „ყმაწვილი
და პეპელა“ დიალოგი
მცირე ტექ. შედგენა.
|
2.2 2.4
2.6 2.8 2.10
2.11
|
21-22.05
|
2-სთ
1-სთ
|
გვ.128-129
გვ.
|
||||||
125
|
კლ. ლიტ
|
23.05
|
1 სთ
|
||||||||
126-127
128
|
გ. ხორგუაშვილის
„ნატვრისთვალი“
დიალოგი სიტ. სემანტიკა
სინონიმები.
|
2.2 2.4
2.6 2.7 2.8
2.10 2.11
|
27-28-29.05
|
3-სთ
1-სთ
|
გვ.130-131
გვ.
|
||||||
129
|
კლ. ლიტ
|
30.05
|
1 სთ
|
||||||||
130
|
ლ. ბაბუხადია
„თავისუფალი თემა“
|
2.2 2.4
2.6 2.7
|
2-3-4.06
|
3-სთ
|
გვ.132
|
||||||
131-132
|
ა.ონელის „ზაფხული
მოდის“
|
2.2 2.3
2.5 2.10
|
5-9-10. 06
|
2-სთ
|
გვ.134
|
||||||
133-134
|
კლ. ლიტ.
|
6. 06
|
1-სთ
|
გვ.
|
|||||||
135-136
|
გამეორება
|
9-10-11-12-13. 06
|
5 სთ
|
მათემატიკა
II-ბ კლასი I-II-სემესტრი.2013-14ს/წ მასწავლებელი: მარინე გრიგოლია
#
|
გაკვეთილის
თემა:
|
სტანდარტი
|
რიცხვი
|
საათების რაო.
|
გვერდი
|
რესურსი
|
1-2
|
რიცხვები 1-დან
20-მდე.
|
16.17-09
|
2-სთ
|
გვ.8-11
|
წიგნი,
|
|
3-4
|
შევკრიბოთდა
გამოვაკლოთ.
|
18.09. 19.09.
|
2-სთ
|
გვ.12-15
|
რვეული,
|
|
5-6
|
გეომეტრიული ფიგურები.
|
20.09. 23.09.
|
2-სთ
|
გვ.16-19
|
ცარცი,
|
|
7
|
დავაკვირდეთ კანონზომიერებას.
|
24.09.
|
1-სთ
|
გვ.20-21
|
სახაზავი,
|
|
8-9
|
საგნების ურთიერთგანლაგება’
|
25.09. 26.09.
|
2-სთ
|
გვ.22-25
|
ფანქარი,
|
|
10
|
დავითვალოთ საგნები.
|
27.09.
|
1-სთ
|
გვ.26
|
მაკრატელი,
|
|
11
|
რა ვიცით უკვე ტესტი.
|
30 .09
|
1-სთ
|
გვ.27
|
მარკერი,
|
|
12-14
|
ათი, ოცი, ოცდაათი.
|
1.1 1.2
1.3 4.1 4.2
|
1. 10 2.10. 3.10.
|
3-სთ
|
გვ.28-33
|
ფ/ფურცელი,
|
15
|
შევკრიბოთდა გამოვაკლოთ
ათეულები.
|
1.1 1.2
1.3 2.1 2.2
|
4.10.
|
1-სთ
|
გვ.34-35
|
საშლელი,
|
16-19
|
რიცხვები 1-დან
100-მდე. ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები.
|
1.1 1.2
1.3 1.4 2.1
2.2
4.1 4.2
|
7.10 8.10.
9.10 10.
10
|
4-სთ
|
გვ.36-43
|
საანგარიშე,
|
20-21
|
გავაორმაგოთ საგანთა
რაოდენობა.
|
3.1 3.2
2.1 2.2 4.1
4.2 6.1
|
15.10. 16.10.
|
2-სთ
|
გვ.44-47
|
ჩხირები.
|
22-23
|
რიცხვები 1-დან
100-მდე.
|
1.1 1.2 1.3 2.1
2.2 3.1 3.2 4.1
4.2 4.3 5.4
|
17.10. 18.10.
|
2-სთ
|
გვ.48-51
|
|
24-25
|
ჩვენი ფული
|
5.4 3.1
3.2
|
21.10. 22.10.
|
2-სთ
|
გვ.52-53
|
|
26-27
|
რა ვისწავლე, რა ვიცით
|
1.1 1.2 1.3 1.4
2.1 2.2 2.3 3.1 3.2 4.1 4.2 4.3 5.4 6.1
|
23.10.
|
1-სთ
|
გვ.54-55
|
|
28-33
|
რიცხვები 1-დან
100-მდე. შევადაროთ რიცხვები ლუწი და კენტი რიცხვები.
|
1.1 1.2 1.3
1.4 2.1 2.2 2.3
3.1 3.2 4.1 4.2
4.3 5.4 6.1
|
24.10
28.10. 29.10.
30.10
31.10
|
5-სთ
|
გვ.56-65
|
|
34-35
|
გავანახევროთ საგანთა
რაოდენობა.
|
3.4 1.1
1.2 1.3 2.1
2.2 4.1 6.3
|
1.11. 4.11.
|
2-სთ
|
გვ.66-69
|
|
36-41
|
რიცხვები 1-დან
100-მდე.
|
1.1 1.2
1.3 1.4 3.3
3.4 2.1 2.2
2.3 4.1 4.2 4.3 5.4 6.3
|
5.11. 12.11.
|
6-სთ
|
გვ.70-79
|
|
42-43
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
რა ვიცთ უკვე.
|
1.1 1.2
1.3 1.4 2.1
2.2 2.3 3.1
3.2 3.3 3.4 4.1
4.2 4.3 5.4 6.1 6.3
|
13.11. 14.11.
|
2-სთ
|
გვ.80-81
|
|
სარეზერვო გაკვეთილები.
|
15.11. 21.11.
|
5-სთ
|
||||
44-46
|
გეომეტრიული ფიგურები
ტოლი ფიგურები.
|
10.2 2.1
2.2 3.1 3.2
3.3 3.4 4.1
4.2 4.3 6.2
|
22.11. 27.11.
|
4-სთ
|
გვ.82-87
|
|
47-52
|
შევადაროთ ფიგურები.
დავაჯგუფოთ საგნები. დავაჯგუფოთ ფიგურები.
|
8.1 2.1
2.2 3.1 3.2
3.4 6.2 7.1
|
28.11. 4.12.
|
5-სთ
|
გვ.88-99
|
|
53-57
|
განვალაგოთ საგნები.
განვალაგოთ ფიგურები.
|
9.1 9.2
9.3 2.1 2.2 3.3
4.1 4.2 4.3
5.3 6.2 7.1
|
5.12. 11.12.
|
5-სთ
|
გვ.100-109
|
|
58-59
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
რა ვიცი უკვე.ტესტი
|
2.1 2.2
3.1 3.2 3.4 4.1
4.2 4.3 5.3
6.2 7.1 8.1 9.1 9.2 9.3 10.2
|
12.12. 13.12.
|
2-სთ
|
გვ.110-111
|
|
60-62
|
ორნიშნარიცხვების შეკრება.ორნიშნა
რიცხვების გამოკლება.
|
2.1 2.2
3.3 5.3 6.2
7.1
|
16.12. 17.12.
|
3-სთ
|
გვ.112-115
|
|
63-66
|
ერთნიშნარიცხვის მიმატება.ერთნიშნა რიცხვის გამოკლება.
|
2.4 3.3
5.1 5.2 5.3
6.2 7.1
|
18.12. 24.12.
|
5-სთ
|
გვ.116-119
|
|
67-68
|
ორნიშნა რიცხვის შეკ.
ორნიშნა რიცხვის გამ.
|
2.1 2.2
2.4
|
20. 01
21.01
|
2-სთ
|
გვ.120-121
|
|
69-70
|
ამოცანა.ამოცანის ამოხსნა
|
2.1 2.2
2.4 5.1 5.2
|
22.01
23.01
|
2-სთ
|
გვ.122-124
|
|
71-75
|
ორნიშნა.რიცხვის შეკრება.
ორნიშნა.რიცხვის გამოკლ.
|
2.1 2. 2
2.4 5.1 5.2 6.2
|
24.01
30.01
|
5-სთ
|
გვ.125-131
|
|
76-79
|
შევკრიბოთ ქვეშმიწერით.
გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით
|
2.1 2.2
2.4 4.1 4.2
5.1 5.2 5.3
|
31.02
5.02
|
4-სთ
|
გვ.132-139
|
|
80-81
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით.
რავიცით უკვე. ტესტი.
|
2.1 2.2
2.4 3.3 4.1
4.2 5.1 5.2 5.3
6.2 7.1 9.3
10.2
|
5-7.02
|
2-სთ
|
გვ.140-141
|
|
82-83
|
რა დროს აჩვენებს საათი.
|
სასწ.გეგმის ფარგლ.გარეთ.
|
10-11.02
|
2-სთ
|
გვ.142-145
|
|
84-88
|
გრძელი, მოკლე, ტოლი.
გავზომოთ საგნების
სიგრ.
|
10.1 10.3
2.4 5.1 5.2
|
12-17.02
|
5-სთ
|
გვ.146-153
|
|
89-90
|
მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ.
ჩვენი ფული.
|
5.4 2.4
5.1 5.2
|
18-19.02
|
2-სთ
|
გვ.154-155
|
|
91
|
როგორ.გავზომოთ მანძილი.
|
10.1 10.3
|
20.02
|
1-სთ
|
გვ.156-157
|
|
92-93
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით.
რა ვიცით უკვე. ტესტი
|
2.4 5.1
5.2 5.4 9.1
9.2 9.3 10.1 10.3
|
21-24.02
|
2-სთ
|
გვ.158-159
|
|
95
|
სარეზერვო გაკვეთილები.
|
25-28
|
5-სთ
|
|||
94-96
|
რიცხვითი გამოსახულება.
შესაკრებები. ჯამი.
|
2.2 5.1
5.2 5.4
|
4-6. 03
|
3-სთ
|
გვ.160-163
|
|
97-100
|
საკლები,მაკლები, სხვაობა.
|
2.2 2.4
3.3 4.1 5.1 5.2
5.4
|
7-12.03
|
4-სთ
|
გვ.164-167
|
|
101-105
|
რიცხვითი გამოსახულება
ვიპოვოთ გამოსახულების
მნიშვნელობა.
|
2.2 2.4
3.3 3.4 4.1
5.1 5.2 10.1
10.3
|
13-19.03
|
5-სთ
|
გვ.168-173
|
|
106-107
|
შეკრების თვისებები.
|
7.3 2.2
2.4 5.4 7.2
|
20-21.03
|
2-სთ
|
გვ.174-175
|
|
108-109
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით.
რა ვიცით უკვე. ტესტი.
|
2.4 3.3
3.4 4.1 5.1
5.2 5.4 7.2
7.3 10.1 10.3
|
24-25.03
|
2-სთ
|
გვ.176-177
|
|
110-112
|
შევაგროვოთ მონაცემები.
დავაჯგუფოთ მონაცემები
|
11.1 11.2
12.1 12.1 12.2 12.3 2.4 3.3 5.1 5.2 7.3
|
26-28.03
|
3-სთ
|
გვ.178-183
|
|
113-114
|
წავიკითხოთ სია.
შევადგინოთ სია.
|
12.1 12.2
12.3 13.1 5.1 5.2
7.2 7.3 11.2
|
27-28.03
|
2-სთ
|
გვ.184-187
|
|
115-120
|
წავიკითხოთ ცხრილი.
კალენდარი.
შევავსოთ ცხრილი.
|
11.3 12.2
12.3 13.3 2.4 5.1
5.2
|
1-8.04
|
6-სთ
|
გვ188-195.
|
|
121-124
|
პიქტოგრამა.
წავიკითხოთ პიქტოგრამა.
შევავსოთ პიქტოგრამა.
|
11.3 12.1
12.2 12.3 13.2 2.4 3.4
4.1 5.1 5.2
5.3 7.1
|
10-15. 04
|
4-სთ
|
გვ.196-201
|
|
125-126
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
რა ვიცით უკვე. ტესტი.
|
11.1 11.2
11.3 12.1 12.2
12.3 13.1 13.2 13.3
2.4 4.1 5.2 7.2
7.3
|
16-28.04
|
5-სთ
|
გვ.202-203
|
|
127-128
|
არე და საზღვარი.
ტეხილი. შეკრული ტეხ.
|
8.1 13.2
2.4 5.1 5.2
|
29-2. 05
|
4-სთ
|
გვ.204-207
|
|
129-130
|
მრუდი.
შეკრული მრუდი.
|
8.1 13.2
5.1 5.2 7.2
|
6-14. 05
|
5-სთ
|
გვ.208-211
|
|
131-132
|
ფიგურის შიგა და გარე
არე. საერთო საზღვრის
მქონე ფიგურები.
|
8.1
8.2 13.1 13.3 2.4 5.1
5.2 7.3 8.3
|
15-21.05
|
5-სთ
|
გვ.212-215
|
|
133-134
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
რა ვიცით უკვე. ტესტი
|
8.2 8.3
13.1 13.3
|
22-29.05
|
5-სთ
|
გვ.216-217
|
|
135-140
|
რიცხვებიდა მოქმედებები
მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ
გეომეტრიული ფიგურები
ადგილმდებარეობა მონაც.
|
8.2 8.3
წლის ბოლოს მისაღწევი
შედეგები 1-3
|
30-6.06
|
6-სთ
|
გვ.218-223
|
|
140
|
სარეზერვო გაკვეთილები
|
9-13. 06
|
5-სთ
|
#
|
გაკვეთილის თემა:
|
სტანდარტი
|
რიცხვი
|
საათების რაო.
|
გვერდი
|
რესურსი
|
1
|
მოვიარე სიმღერით...
|
2.2 2.5 2.9 2.11
|
16.09.
|
1-სთ
|
გვ.9.
|
წიგნი,
|
2
|
დო, რე, მი, ფა, სოლ...
|
2.1 2.2 2.5
|
20.09.
|
1-სთ
|
გვ.
|
რვეული,
|
3-4
|
„მოდი ვნახოთ ვენახი“..
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.10
|
27.09 30.09.
|
2-სთ
|
გვ.10-11
|
ფ/ფანქრები,
|
5
|
ჭიანური.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
4.10
|
1-სთ
|
გვ.
|
დისკები.
|
6-7
|
შხაპი-შხუპი.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
7.10.-11.10.
|
2-სთ
|
გვ.12
|
მაგნიტოფონი,
|
8
|
ჩელო.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
18.10.
|
1-სთ
|
გვ.
|
პიანინო,
|
9
|
ბეთჰოვენის „ზაზუნა“.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
21.10.
|
1-სთ
|
გვ.14
|
ფონოგრამები.
|
10-11
|
ტრიალებს ბრუნავს.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
25.10. 28.10
|
2-სთ
|
გვ.16
| |
12
|
შემოდგომის დღესასწაული
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 2.8 2.11
|
1. 11
|
1-სთ
|
გვ.
| |
13
|
სოფლის შენებას რა
უნდა.....
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
4. 11
.
|
1-სთ
|
გვ.19
| |
14
|
ჩანგი.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
8.11
|
1-სთ
|
გვ.20
| |
15
|
ფიფქის სიმღერა.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
11.11.
|
1-სთ
|
გვ.20
| |
16
|
კოლხური ნანა.
|
2.1 2.2 2.5 2.11
|
15.11.
|
1-სთ
|
გვ.23
| |
17
|
რაჭული „ალილო“.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.10
|
18.11
|
1-სთ
|
გვ.25
| |
18
|
არფა.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
22.11
|
1-სთ
|
გვ.27
| |
19-20
|
ერთი ლამაზი სიმღერა.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
25.11.
|
2-სთ
|
გვ.30
| |
21-22
|
საშობაო-საახალწლო
სიმღერა.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
29.11. 2.12.
|
2-სთ
|
გვ.28
| |
23-24
|
შობის დღესასწაული.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 2.8 2.11
|
6.12. 9.12.
|
2-სთ
|
გვ.
| |
25
|
ორფეოს და
სირინიოზები.
|
2.1 2.2 2.5 2.10 2.11 2.12
|
13.12.
|
1-სთ
|
გვ.32
| |
26-27
|
საათი.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
16.12. 20.12.
|
2-სთ
|
გვ.31
| |
28
|
დო,,მი,,სოლ,,
|
23.12
|
1-სთ
|
გვ.
| ||
29
|
ბუკი.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
20.01
|
1-სთ
|
გვ.33
| |
30-31
|
ორმოში ფეტვი
ჩავყარე.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.10
|
24.01
|
2-სთ
|
გვ.35
| |
32-33
|
რა არის ოპერა?
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.9 2.11
|
27.01
|
2-სთ
|
გვ.36
| |
34
|
ოპერის თეატრში.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.9 2.11
|
31.01
|
1-სთ
|
გვ.37
| |
35
|
მუსიკალური გასეირნება.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.9 2.11
|
3.02
|
1-სთ
|
გვ.
| |
36-37
|
ცისარტყელები.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
7.02
|
2-სთ
|
გვ.39
| |
38-39
|
მეჯლისი-„მენუეტი“.
|
10.02
|
2-სთ
|
გვ.40
| ||
40-41
|
ჰიმნი „დედა-ენას“.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
14.02
|
2-სთ
|
გვ.42
| |
42
|
A B C D
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
17.02
|
1-სთ
|
გვ.44
| |
43
|
საქსოფონი.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
21.02
|
1-სთ
|
გვ.
| |
44-45
|
ახ, ლაზარე, ლაზარე...
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.10
|
24.02
|
2-სთ
|
გვ.45
| |
46-47
|
ქსილოფონი.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
28.02
|
2-სთ
|
გვ.48
| |
48-49
|
გოგო ანას სიმღერა.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.11 2.12
|
7.03
|
2-სთ
|
გვ.47
| |
50
|
მედეა და იაზონი.
|
2.1 2.2 2.5 2.10 2.11 2.12
|
10.03
|
1-სთ
|
გვ.51
| |
51
|
მოცარტის ვარიაციები.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
14.03
|
1-სთ
|
გვ.
| |
52
|
დო-დო, სოლ-სოლ..
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
17.03
|
1-სთ
|
გვ.
| |
53
|
ქართული სახუმარო
სიმღერები.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.10
|
21.03
|
1-სთ
|
გვ.
| |
54-55
|
შავლეგო.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.10
|
24.03
|
2-სთ
|
გვ.52
| |
56
|
მეჯლისი - პოლკა.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.9 2.11
|
28.03
|
1-სთ
|
გვ.54
| |
57
|
სოლისტობანა.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 2.8 2.11
|
31.03
|
1-სთ
|
გვ.
| |
58-59
|
იავნანა დედიკოს.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
4/04
|
2-სთ
|
გვ.56
| |
60
|
გაზაფხულდა....
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
7.04
|
1-სთ
|
გვ.
| |
61
|
პატარა ჰაიდნი.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7ნ 2.9 2.11
|
11.04
|
1-სთ
|
გვ.58
| |
62
|
სკოლის კონცერტი.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.8 2.11
|
14.04
|
1-სთ
|
გვ.60
| |
63
|
„ოქროს საწმისი“.
|
2.1 2.2 2.5 2.10 2.11 2.12
|
25.04
|
1-სთ
|
გვ.55
| |
64
|
საყვირი.
|
2.1 2.2 2.5 2.6 2.11 2.12
|
28.04
|
1-სთ
|
გვ.
| |
65-66
|
წითელქუდა.
|
2.2 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 2.8 2.11
|
2.05-5.05
|
2-სთ
|
გვ.65
| |
67-68
|
იმერული მგზავრული.
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.7 2.10
|
16.05
19-23.05
|
3-სთ
|
გვ.66
| |
69
|
სოფლისაკენ ჰერი, ჰერი!
|
2.1 2.2 2.3 2.4 2.7 2.8 2.11
|
30.05 2.06
|
2-სთ
|
გვ.67
| |
70
|
გამეორება
|
9.06 13.06
|
No comments:
Post a Comment